Zwroty/Wymiany/Reklamacje

 

Każdy Klient jest dla nas ważny dlatego też dołożymy wszelkich starań by zakup w naszym sklepie przyniósł Państwu pełną satysfakcję. Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z naszym Regulaminem. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z nami droga mailową lub telefonicznie.


Zwroty

Jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz dokonać zwrotu bądź wymienić towar na inny, nie ma problemu! Odeślij go do nas. Przed odesłaniem prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo na sklep@buu.pl. Nasz pracownik w odpowiedzi udzieli Państwu wszelkich niezbędnych informacji.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem: +48 691 224 720 oraz pod adresem: sklep@buu.pl. Możecie również Państwo skorzystać z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej.

Prosimy o odesłanie towaru na adres wskazany przez pracownika naszego sklepu.

Na odstąpienie od umowy macie Państwo 14 dni od dnia doręczenia towaru.

Odesłany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Mając na względzie dobre obyczaje w obrocie gospodarczym prosimy o odsyłanie towaru w takim stanie, w jakim sami chcielibyście Państwo otrzymać.

Prosimy również Państwa, w miarę możliwości o odsyłanie towaru wraz z dowodem zakupu oraz zapakowanego w oryginalne opakowanie.


W związku z tym, że zgodnie z przepisami prawa koszt odesłania towaru do sklepu ponosi klient, prosimy o nieodsyłanie towarów w przesyłkach za pobraniem.


Wymiana

Pomimo braku obowiązku wynikającego z przepisów prawa, mając na względzie rzetelność w obrocie handlowym oraz nastawienie prokonsumenckie, umożliwiamy naszym klientom wymianę zakupionego towaru na inny z asortymentu dostępnego w sklepie. Przed odesłaniem prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo na sklep@buu.pl. Nasz pracownik w odpowiedzi udzieli Państwu wszelkich i niezbędnych informacji.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem: +48 691 224 720 oraz pod adresem: sklep@buu.pl. Możecie również Państwo skorzystać z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej.

Prosimy o odesłanie towaru na adres wskazany przez pracownika naszego sklepu.

Na wymianę towaru macie Państwo 14 dni od dnia doręczenia towaru.

Odesłany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach, zwykłego zarządu. Mając na względzie dobre obyczaje w obrocie gospodarczym prosimy o odsyłanie towaru w takim stanie, w jakim sami chcielibyście Państwo otrzymać.

Towar, który ma zostać wymieniony na inny zapakujcie Państwo w oryginalne opakowanie oraz dołączcie dowód zakupu.

Umożliwienie bezpośredniej wymiany towaru na inny z asortymentu sklepu, bez konieczności odstępowania od umowy przez Państwa i ponownego zamawiania towaru, to nasza dobra wola, ponieważ nie mamy takiego obowiązku ustawowego. Dlatego koszty przesyłki towaru w tym wypadku pokrywacie Państwo. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

Reklamacje

W przypadku pojawienia się wady w zakupionym obuwiu również prosimy o uprzedni kontakt z nami: pod numerem:+48 691 224 720 oraz pod adresem: sklep@buu.pl. Możecie również Państwo skorzystać z formularza dostępnego na naszej stronie internetowej.  Znacznie ułatwi to i przyspieszy procedurę reklamacyjną.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, macie Państwo 2 miesiące od stwierdzenia niezgodności towaru z umową na powiadomienia sprzedawcy.

Prosimy również Państwa, w miarę możliwości o odsyłanie towaru wraz z dowodem zakupu oraz zapakowanego w oryginalne opakowanie.

Opis wady towaru oraz wskazanie swoich oczekiwań w tym zakresie znacznie ułatwi proces reklamacji.